Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

[folytatás]Textil Werken...

2008.10.24. 19:54 lejudit

Szóval Textil Werken...
Ezt az órát megbuheráltam kicsit..mert Isten adta leetőséggel éltem,hogy átdobbantottam egy másik csoportba..ahol kedves a tanár:D:D Nagyon szép nő,tök tetszik a stílusa..olyan textil tanár feje van:))
Na ezen az órán felfedeztek,hogy új arc vagyok egyedül és volt egy részemről kényszer,pirulós bemutatkozás..Magyarországról érkeztem,Erasmus hallgató vagyok,Linz nagyon szép és Juditnak hívnak..valahogy mindig csak ennyit tudok elsőre kimakogni 20 idegen ember elött..sajnálom fostos vagyok!Aztán egy harsány nevetéssel feloldódik az izgalom...
Ezen az órán varrógéppel varrtunk,meg tűvel,meg ami a legjobban tetszett,hogy szitanyomással sálat készítettek a lányok!!Legközelebbre valami igazán klasszat szeretnék kitalálni!! Na majd kiderül,hogy mennyire jön össze...ha sikerül majd utólag elmondom a koncepciómat. :) Majd iszok rája egy Becherovkát!! ;)
Erről ennyi elég lesz...

Kennen-lernen Party itt a koleszünk alatt a garázsokban...


Előtte csehekkel Marketa és Pavel és Bandi ficsúr a fiúk szintjén találkozó! Mindenki egy üveg bor..én Rosét választottam!(anyu ezt apunak nem lenne muszáj elolvasni,mert otthon is kell majd vele innom)-köszi  ;)
Na a csehek hoztak fehéret-vöröset na meg Zwetschke(azt hiszem igy irják) Pálinkát meg Becherovkát.
Na egy kis idegenvezetés,aki nem tudná a fonetikusan "cvecske" itt osztrákisban annyit jelent szilva-a jó öreg megtanult Pflaume=szilva németül megtanult szavunkat felejtsük el Ausztriában. Ilyen még például a Kartoffeln=krumpli-burgonya-ezt a németek használják az osztrákok ugyanerre azt mondják "földialma"- Erdapfel.
Nagyon komoly!!
Na és hát iszogattunk módjával és egyre többen lettünk,megérkezett Ernest,Berni,Adrian,és még újak Jürgen,Johannes...és együtt folytattuk a dolgot,nem vagyok irigy megosztottam a kis borikámat azért mással is!
A francia lányok szinházban..blööö csütörtök este színházba?!
-na és utána kb.10 körül este lementünk a garázspartira..nem voltunk annyira sokan,de elegen...közben megérkezett Lucka barátom is,az egyetlen lány még rajtam kivül:)) Nehéz a sorsom!!Én nagyon jól eldiskuráltam a fickókkal is..de a fene egye meg őket olyan kora vének..behatárolhatatlan a koruk!
A partin megláttam egyik csoporttársamat is Christophot is(az egyetlen labanc a sok lány között),de nem mentem oda csak köszöntem,Bandi leczimbizett vele!!Azt hiszem itt arra azt mondják,aki jól néz ki,hogy Knackig-hú remélem jólírtam és nem valami ocsmányságot jelent!
Ingáztunk egyik garázsból a másikba,Vigyázok Bandi fiamra,végig jó gyerek volt!! ;))
Egyik cseh lányunk bepalizott...nem írom le a nevét,mert számonkérnek! Ej-ej..betyárélet!!
Asszem valami hasonló filmet láttam a Duna TV-n .."Lakótársat keresünk..."
A végét kitaláljátok...alvás kisebb-nagyobb nehézségekkel :S
Képek:(konyha)
(hamarosan megkapom és felrakom)
Pavel,Adrian és Jürgen-Hans-szal még nem találkoztam,de ha találkozok kinevetem az tutti!(a neve miatt)
Jó csemegézést!-Na ez a jobboldali csíkos pólós,ez már knackig :))




























Marketa und Pavel...

























Sam a kínai srác,nagyon vad a fickó!!Csak angolul beszél,most tanulja a németet.Nagy parti figura,annyit nevettünk rajta-nekem mindig azt mondja: See you enkuldigu:D
Bandi tanította neki az "r" hang kimondását!:D:D Aki szembe van ő a Johannes.






























Fiúk: Johannes,Ernest, Bernhard(Berni)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr73730187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása