Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Német óra-beszélgetés-lubickolás-vásárlás!

2008.10.08. 23:54 lejudit

Folytatom ígérem,csak álmos vagyok. Ha végzek holnap a sulival írom is a regényemet tovább!Köszönjük Marika néni! A kis torkos kukta mindig éhes!!Aztán álmos...mint a csecsemők!
Folytatás:
Először is kezdem a német óránkkal. Ez az óra egyben tartva két órás és Rüdigen Merten tarja. Ő egy magas szemüveges és igen jól öltözött fickó!A német óra később egy kezdő és egy haladó csoportra lesz osztva-azt hiszem. Ezen az órán a német nyelvtannal fogunk foglalkozni,minden hiányosságot megbeszélünk. Továbbá tanulunk dialektusokról,(pl.Amit ma tanultam: "Phirti" ejtsd firti. Ez az osztrák megfelelője az "Auf Wiedersehen"-nek)
Ezt sem tanítják sehol! :) de vicces nekünk!Beszélünk még politikáról,fonetikáról,történelemmel,gasztronómiával...A következő órán ha minden igaz közösen fogunk főzni valamit,mert a tanárunk hobbija a főzés:) Megbeszéljük a hozzávalókat,előkészítjük a dolgot és megvalósítjuk. Be kellett óra elején mutatkozni,ilyenkor nagyon nem szeretek beszélni,mert semmi nem jut eszembe magamról:S Giziék tudják ilyenkor lever a víz,lepörögnek előttem életem apró mozzanatai...:))
  Az óra után Bandival gondolkódóba estünk,mit csináljunk?! Természetesen elmentünk a belvárosba sétálni,aztán cipővásárlás lett belőle!!Nem akartuk elkapkodni...Bandi a Vögele-ben találta meg a számításait én meg az Espritben. Leárazásokat fogtunk ki!:D
Íme:














Ezután mindenki baromi elégedett volt magával és egy-egy padnál megpihenve megnéztük mit vettünk:D Hjaj szegény Bandiiii...elkísért egy olyan boltba ahol fülbevalók,gyűrűk,pearcingek,meg sok nyaklánc meg sok schmuck volt...kb fél órát el is töltöttem bennt-azt mondta hogy kinnt megvár! De szerintem ő sem gondolt bele teljesen,hogy ennyit várjon. De csak nem tudtam abbahagyni... (paparazzi Bandi)


























....egyszer csak Bandi bettoppant és mondta,hogy ez a bolt mellett van egy máááásik.
Hujaj! Ő mondta...éltem a lehetőséggel,Bandi addig a főtéren sétálgatott és megvárt! hihi... Nna az a bolt egy hobbi bolt volt,de annyi minden de annyi minden volt ott!!!Kövek,kapcsok,kis ez kis az!!Minden ami nekem kellene:D Nagyon szeretek fülbevalókat gyártani öncélra! Jelenleg 38 pár van de most még az itt vásárolt dolgokból csináltam és most van 41 pár!!háhá!Megvan a boldogságom!(azért ennyire drasztikus nem vagyok-de ha néha beszabadulok egy ilyenbe,nem tudom abbahagyni!)




















Eljött az este: Megbeszéltük a többiekkel,hogy kihasználjuk a kolesz uszodáját és lemegyüngy úszni..amiből bohóckodás lett!!Rengeteget harcoltunk,tudjátok amikor egymás nyakában vagyunk és a másikat lökdössük...és a szabály csupán annyi,hogy az győz aki fennmarad :D Inkább befejezem. A leendő nemzedék emberkéit ilyen emberekre bízni! :)
Levittem ide is a fényképezőmet és hujaj csináltam képeket!
Lássuk:































































A fejeket ne nézzétek...mert magukért beszélnek! Na ezt elmesélem gyors,először készítettem képet a többiekről. Na de én is benne akartam lenni :D beállítottam időzítőre ami azt jelenti 10 mp-em volt arra,hogy beleugorjak a vízbe, feljöjjek a víz alól és még jópofát is vágjak. Nem sikerült!!!De ma is megyünk!!!
Következő páciens Bandi fiúnk...menthetetlen!!Az utolsó képet nem kommentálom :D
-Úszás/lubickolás után Jasminnal beszélgettünk!!Hogy mi merre van..milyen meszze,hogyan mikor hivjunk taxit! Ugyanis kiakarunk menni a Kepler Uni(egyetemi buli) bulijára ami igencsak nem egy köpésre van,főleg nem éjszaka! Még jóval a Duna másik partján van! Jasminról már sokat meséltem,ő a legkedvesebb szomszédom és a legkedvesebb csaj a koleszben!! Bandit jól ki szoktuk kuncogni :D Ugye Bandi a PUFFRAU :D Sztorija: Bandi azt akarta mondani,hogy volt nála a takarítónő reggel a szobában és azt mondta a Putzfrau helyett,hogy Puffrau,ami igencsak olyan kurva félét jelent! Szegény azt hitte,kinevettük!!De neeem...:))






















-Bandi már haverkodik a szintjén..egy kínai kölökkel és egy hosszú hajú emberével!!Ennyit mesélt,majd úgyis kiegészíti ha van valami!
De érdekes,mert a kínai srác csak angolul tud, németül nem és Bandi nyomja neki mindenhogy!!De megértik egymást!!...és elhangzott a bűnbánó mondat Bandi szájából: "Na látod,most bánom,hogy akkor nem figyeltem angolon!" én ugyanezt elmondhatom a franciáról!!Visszaütött...van mit pótolni!!
Na hát ez a nap ez volt...
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr79704353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbi 2008.10.09. 21:28:05

hiányzol ám Juca!!!
pusz

Pötyu 2008.10.10. 21:10:39

Látom Maném jól megvagytok ott kint, nem unatkoztok... Itthon kevesebb a törpénés, de azér majd írok neked arról is! Vigyázz magadra! Én itthon fekszem, mert beteg vagyok...

Puszyllak!

TIB 2008.10.11. 02:07:53

Szeva Jatu!!!!!!!!Tsak így tovább! Szögi meg Dave a rízspektjét küldi én meg örülök hogy legelább itt tudok jelezni neked ha mán emesenen nem is.
süti beállítások módosítása