Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

-VÉGE-

2009.02.15. 17:17 lejudit

Lejárt Erasmus időm...nem tudom mit mondhatnék, vagyis nagyon is tudom! Csak nehéz ezt mondatokba csomagolni. Teljesítettem, teljesítettük. Rólunk szólt, rólam szólt.
Sajnálom a blogot is,hogy nem írhatom tovább egész jól kijöttünk az írással. Bár az elején féltem,Hú és mit szólnak majd akik elolvassák? -hülyének néznek,avagy érdeklődnek...hát kaptam mindkettőről visszajelzést. De sosem gondoltam volna, hogy ennyien.
 Próbálom megfogalmazni magamban,mit kaptam ettől az ösztöndíjtól, Linztől...
Először is kaptam egy piszok nagy lehetőséget, fél év szabadságot, gondolkodási időt, egy különös légkört, barátokat, ismerősöket, környezetet, látványt, és még sorolhatnám hogy mi mindent. Megtanulni dolgokat, vagyis látni is nem csak nézni...elsőre nem írunk le senkit és semmit,az ismeretlentől nem kötelező félni,megijedni,visszatolatni! Bele a közepébe...és semmit megtervezni!!Önállónak lenni,fontosnak lenni,és mégjobban értékelni mindazt,amit eddig nem kaptam!
Elszakadni a megszokott környezettől,és észrevenni az apró különbségeket,hasonlóságokat is.
-Szeretnék köszönetet mondani elsősorban a testvéremnek,Szabolcsnak aki nélkül ez az egész csak álom maradt volna. Az ő ötlete,tanácsai,amik igencsak évek kérdése volt, míg eljutott a tudatomig,,miből is maradnék ki. "Láss,nyisd a szemeid!" "Menj,kirándulj" "Szórakozz" "Ugye ilyen is van?" "Tényleg?" és ő volt az,aki nap,mint nap kérdezte, sőt hallgatta ha kell ha nem, mit és merre hogyan csináltam...és amit szintén ennek köszönhetek,hogy nagyon-nagyon közel kerültünk egymáshoz! Talán sosem írtam,de igyekszem,hogy rám se legyen annyi gond már...szeretlek bátyó!!!!!Köszönöm ezt a sok terelgetést!
Köszönöm szüleimnek,hogy ilyen klassz tesót kaptam és hogy ők is így álltak mindehhez!
-Köszönöm Briginek és Sanyinak,hogy sok helyre elvittek,és haza hoztak vittek!!
-Köszönöm lányoknak,csoporttársaknak, hogy segítettek mindenben a sulis dolgokban és,hogy "haza" jöhettem az albiba.Gizi apukájának és Csillának is a bátorítást!
-Köszönöm Bandinak,hogy egy nagyon klassz barátra leltem benne és ezt mind együtt élhettük meg!! Anyukádnak,hogy meglátogatott és gondoskodott rólunk!(vagy 50 db rántott hús) ;)
-Köszönöm a látogatókat,akik kijöttek hozzánk, és mindazokat is akik kíváncsiak voltak ránk.
-Köszönöm a gimis tanáraimat,akik szintén olvasók voltak és úgy fogadtak pénteken,hogy tudunk mindenről!!! Bolla Tanárnő szavai: ...nem is értem,te vagy az az ember,aki bármikor,a megfelelő hangnemben,megfelelő kedvességgel kommunikálsz az emberekkel...rengeteget jelentettek ezek a szavak!! Erőt adtak,hogy próbáljak emelt fővel ugyanígy tovább teljesíteni az életben!!
-Pici néninek,Móninak,Verának,keresztlányaimnak,keresztszüleimnek,családomnak,BARÁTAIMNAK  
a bátorító szavakat...
-Köszönöm Vikinek,aki szintén terelgeti még most is a jövőmet...a leveleket,diskurálásokat,pályaválasztást!!
-Végül köszönöm Balázsnak és Bencének a kinti "magyarkodást" az estét,estéket!!
Üzenetem: Folytatjuk!!

Kedves süttürüttü blog!

Benned van az életem legintenzívebb szakasza...folytatni szeretnélek,ha elesek,elolvaslak újra és újra!!

Magamnak mindent bebizonyítottam,célom teljesítve!!


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr16944746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása