Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Szilveszter,albi,tanulás,korizás...

2009.01.22. 13:24 lejudit

Hát utólagosan is boldog karácsonyt meg buék mindenkinek-kissé lemaradtam :)
Már noszogatnak,hogy az otthoniról nem is írok...dehogynem! Csak annyi kép lett,hogy nem volt hozzá kedvem.
A szilveszterrel kezdem,kurva jó volt!-ennyi elég lesz?? :)
Beszéltem világ-világtalannal...szegény Pinot(francia-olasz származás) sajnálom-francia-német-magyar keverékben beszéltem vele. Remélem lesz alkalmam,még bocsánatot kérni!
Annyit táncoltam,hogy a cipőm a legutolsó sarokban van...sajnálom,hogy a többiekről nincs kép...Eszti,Bambi,Viki,Mares,Pino... :(
Képek
Brigi és NAgyi


























Niki,Renya,Orsi,és Bringa



























Több képet nem rakok fel,az illetékesek úgyis látták már:)

ALBÉRLET~albis kalandok:

Jéézusom,ez a két hét...erre ezt tudom mondani! Szülők ne olvassák,mondom,ne!! :)
Na jó első este Gizi mivel úgysem tudunk tanulni,meg hát a hülye áll neki egy héttel előtte tanulni-miiineek az?! Felbontottuk az Alföldet(bor,amit Gizi kapott tesójáéktól),de nem volt dugóhúzó...ezt figyeld,hogy erőlködik:) Az utóhatásokat nem fejteném ki,hogy egész éjjel pofáztunk.




































...aztán lassan belemerültünk a tanulásba. Marha érdekes dolgokat tanultunk! :S
Hja aki nem tudná-Gizi a fülhallgatóját,miattam használja :D hihi,nem röhög! MErt be sem áll a szám-én vagyok az aki nem hagyja a többieket tanulni,mert iwiwezni,meg jutyubizni meg enni kell...a szövegem erre az estére az volt: "TANULJ,MERT SÍRNI FOGSZ,HA MEGBUKSZ!" ahham...amikor kijöttünk ének vizsgáról én voltam aki bőgött,mert abban a tudatban voltam,amikor porig alázott a tanár(hogy nem tudok énekelni) hogy megbuktam! De görbült-amikor kiértem a lányok nézték meg az indexem! ;) amikor kijöttem vizsgáról,az Eszti azt mondja: "Nah Jutkám,ki sír,ha nem tanul?!"-ööö nagy nevetés-és utána sarokba a tételekkel!
-AZtán mégegy,hamár mindenki tudja... MANYE~mai magyar nyelvtan vizsga
Gizi már nem készült,kitalálta,hogy igyunk egy kis jägert,aztán mégegy és mégegy...
Filmet néztünk,végigpofáztuk,kikapcsoltuk,és éjjel 3kor talán le kellene feküdni,mert vizsgázni megyek. Meg is buktam :D MAGYAR NYELVTANBÓL...
A kínjaim kína közt előfordult ilyen is:
-Gizi: A mondat a következő: Idén sok barack termett. Mit állítok? Kérdezz rá!
-Judit: Mit állítok?- BARACk!! (Gizi röhög,mint a fene-és le sem esett,hogy min!)
JÓVANNA' velem is megesik...





























...és íme a bizonyíték,hogy nem csak az én fejemmel van baj:)































Esti vacsorák,milyen jó is az :)






























Győző és én- szesztestvér ;)


























Rita és Bandi egy szép napfényes délutánon :)

























Ollálá hát még Timus is beköltözött hozzánk...feljött hozzánk,hogy tanuljon velem-így kell ezt csinálni: -magára aggadta az összes nyakláncomat,amit talált!! Hát rokonom,mit várhatnék tőle?!




































...és akit nem hagynak békén,elvonulok a szobába és utánam jönnek!! :)



























Aztán volt nálunk kölcsönbe egy görényke is,kicsit pisi szaga volt,de nagyon szerettük :D
Görci volt a neve! Anya totál kiakadt tőle,aztán valaki megvédett! Okosabb mint egy macska!




































Gizi is nagyon szerette:




































Hehe...
































Korcsolyázás a Kaposvári Jégcsarnokban:

Amikor mindenki végzett a vizsgákkal,elhatároztuk,hogy elmegyünk korizni. Rita,Gizi,Eszti,Győző,Timi,Zoli és én.
A körbe-körbe karika már unalmas volt,mikor Győzővel kergetőzésbe fogtunk...úgy hogy frontálisan fellöktem szembeforgalommal Gizit és azóta is csuklófájdalmai vannak-persze nekem semmi bajom :)
Bocsiii :)
Timus barátja életében először korizott,méghozzá meglehetősen első alkalomhoz képest pörfektül!
De majd figyeljétek azt a "repülő pozíciót" amit egy marha nagy esés előtt mívelt!
Gizi inkább elhúzott a helyszínről röhögni,én nemhogy röhögtem de még le is fényképeztem:)))    Gizi,Hangyusz ...



























Timus elesett...ő kezdte meg a sort:)




































Ezek a kölcsönkorik,kegyetlenek...a folyamatos balra karikázástól feltörte a kori a jobb lában...de azért nem vagyok telhetetlen!!




































Zottán' repűűűűlőzik :D:D



























Ritus is nyomta...


























Zoltánom??! erre bezzeg volt eszed!!! Most korizni tanulunk,vagy csajozunk??? :D




































Szombat este, avagy kaposvári RETRO( 70 és a halál közt,aztán még akadtak fehér naci-fehér DEVERGO inges fickók,aztán maffiózók,aztán sok kiskorú,mert mi már nagyok vagyunk ;) ) na hát ide kellett menni nekünk is,ugyanis KAposváron nagyon más nem volt...
De előtte Szivárványban voltunk ami egy kocsma a hínárfejűek kocsmája!! Rock kocsma-vagy minek nevezzelek?!
Az azért nem volt rossz,jól éreztük magunkat!( Rita,BAndi,Gizi,Eszti,Győző,Ivett,Dugo,Timi,Zoli,én)



























Timus és én



























Zoli és BAndi



Gizi és Dugo


























 A BArkasz,vagy mi az:)


























Retro Győző




































Akik ott voltak,a mag!


























 Hja,a Díídzsélly fickókról annyit,hogy 3an voltak de hagyján,hogy testvérek,de apámtól idősebbek voltak:) Juhuu én a Pogo mellett maradnék,ha lehet:D
Jó volt veletek lányok,fiúk!! :)

Linzben: ha lesz hír folytatom...
de most egy jó kis muzsikával befejezem,amivel a lányokat az albiban az őrületbe kergettem!
 

Szerintem marha jóóóóó :))) Reginától az ötlet!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr7895437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e.szincsak 2009.01.22. 18:53:33

Kedves Manci!
Ez mind szép és jó, de én hol maradok?????
Hm! Elgondolkodtató!
De azért szeretlek!
Szincsi

vollergizi 2009.01.22. 22:21:36

Fiam, csakhgy ne hozd rossz hirbe a Völler családot, böki a csőröm valami:), te is nagyon jól tudod, h azt az alföldi asztali bort csak kúriózumként hozták(nem pedig ajándékba!!), mivel az Anett alföldi leány. Akkor ezt tisztáztuk is.

De van itt egy nagyobb gubanc:P Hát h lehet h ezt a szerenncsétlen Eszter lányt kihagytad a történtek elregéléséből???? Ez bizony bocsájthatatlan bűn.
Tessék kiegészíteni a blogot, mégiscsak nálunk ette a rosseb vagy egy hétig:P:P:P!!
Azt mondom barátom, egy jópofa történet leírásával csakugyan kiengesztelnéd!

lejudit 2009.01.23. 00:35:30

Apám! Reagálni fogok... ;)
süti beállítások módosítása