Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Lucie-val sétálgattunk... Weinachtsmarkt-Hauptplatz/főtér

2008.11.28. 22:36 lejudit

Ma este Lucival felkerekedtünk,hogy elmegyünk a bütyiboltba-mert terjed a híre én meg marha szívesen megyek :)
Ki kellene piszkálnom azt a valakit a fejemből,aki mindig rákényszerít,hogy vegyek valamit!!
Tényleg nem tudom megállni,otthon már mindent ismerek a Tótágasban(hobbi bolt) . De itt..na befejeztem ám!

Szóval,közbe vettem egy nagyon praktisch kesztyüt magamnak-régóta vágytam rá!
Olyan felhajthatós,meleg és ha akarod használni a kezed csak felhajtod!! :)
A kép:
-mint egy hajléktalan-de kicsit megmutatom a színét...-




















Aztán, ezután mentünk a bütyiboltba. A bütyis után pedig a főtérre sétálni...
Húztak magukkal a fények,a forralt bor, a puncs a friss sültek,a füstölők illata!
A rengeteg ember,akik családostul,asszonyostul toporogtak a hidegben forralt borral,vagy punccsal a kezükbe, láttál forralt bort kanalazó emberkéket-először nem értettem...
Volt rengeteg bódé, hangulat világítással,mosolygó eladókkal-és nem csak arra vigyorgott,aki vett valamit! Nem dukmálnak rád,nem kötelező megvenni, nem kergetnek a bódé körül,hogy hasznot húzzanak belőled... simán egy mosoly-én meg amúgy is szeretem ezt a sok apróságot,a karácsonyi hangulatot,illatokat! Kicsit korán van még,de ez itt tradíció! Nézzük már el nekik!! :)
Képek egy kettő a bódékról...

















































































































Néz az eladó bácsi-és még viccesen integetett is!





























Ártábla: Mi a Heiße Liebe-t ittuk(forró szerelem) hujuj forró volt az biztos!

































hja, és amit megittál fantasztikus bögréből, az a TIED!! A TIED!!! nem kell lopkodni,dugdosni... A TIED!! :D:D





























Íme a fehérbor forró málna darabokkal és vodkával összeforralva! :)
MÁR értem mit kanalaztak a forralt boron! Mert annyi és akkora málna darabok voltak benne,hogy öröm volt kicsemegézni belőle! :)


































































































...és amikor hazaértünk( a bögréinkkel) ;) akkor megcsináltuk a bütyis boltban válogatott alkatrészekből a nyakláncokat,fülbevalókat!
Íme:


























































Otthon a csajoktól,megkaptam a rendelést SCHMUCKilag!! Már vagy 8 megrendelőm akadt! Majd meglátjuk,ki hogy viselkedik-nekem súg a Jézuska! (és azt már mesélte,hogy Kaposváron,nagyon fogy a sör a boltokból-főleg a kórház utcája felé isznak sokat!!)
NA ágyez-bugyez!!
:)

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony mosoly kesztyű fények sétálás forraltbor glühwein

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr3794000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása