Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Utolsó este...

2009.02.15. 16:35 lejudit

Szeretném most pótolni az elmaradt blogot, az elmúlt csütörtököt, Bandi születésnapját és a búcsú estünket és a hazaköltözést!
Csütörtökön  tudtuk, hogy délután a gyakorló iskolás szakvezetőnkkel kirándulni megyünk, ugyanis meghívott minket magával búcsúzásképpen St. Florianba egy barokk stílusú templomot megnézni. Még nem is a templom volt a lényeg hanem az,hogy elvitt minket rengeteg tanácsot adott, beszélgettünk, olyan kérdéseimre választ kaptam, amit senkitől nem kérdeztem meg. (mi az a görcsös izgulás tanításkor, miért félek, Bandi miért nem) Ő volt az a tanár,aki bárhol, bármiben a segítségünkre volt. Meghívtuk a tanárunkat (Maria Rögner) a hely speckós tortájára a Bruckner tortára. Nagyon jól nézett ki a torta és nagyon finom is volt.
   Estére megbeszéltük a többiekkel,hogy a lányszinten nálunk lesz a találkozó.
Mondtam tesómnak is, hogy nagyon az utolsókat rúgjuk […be]-ezt ő mondta Linzben. Sajnos. Annyi minden kavarog a fejemben,hogy nem tudom mit írjak.. Utólag blogot írni nehéz, eszembe jutnak Nicole,Julia,Andi,Balázs búcsú levelei…így olyan nehéz..
  Este jött a két Andrea, Pavel, Maya, Nico, Gerhard, Balázs, Bence, Bandi…
A csehek sütöttek egy tortát Bandinak, nagyon kedves volt tőlük és 22 darab gyertyával kirakták a 22es számot a tortán. Nagyon nagy szervezés volt a csehek részéről, villany lekapcs ha jön a torta aztán a zene már az én ötletem volt, hát magyarok vagyunk( Halász Judit: Boldog születésnapot) nem maradhatott el Bandinak. Talán most először láttam kicsit zavarodottan Bandit. Aranyos volt. Bandi mesélte előző este kalandban voltak a Roxban(karaoke bár) és elkottyintotta valaki hogy szülinapja van már és a mikrofonba bemondták hogy Bandinak,aki Magyarországról jött nagyon boldog születésnapot kivánnak és a pincér srác vitt neki egy nagy koktélt tüzijátékkal a kezében…Bandi erre nem megszokottan  azt válaszolta: -nem én kértem! A pincér válasza pedig az volt, hogy ezt a személyzettől kapja szeretettel:) Még hallgatni is jó volt.
  Bence hozott olyan körte pálinkát,hogy sumákul benyomott mindenki…Balázs mesélte,hogy másnap vagyis aznap mentek melózni és igencsak lelépett a munkahelyről csak úgy sumákban, nem bírta a kiképzést. Éjjel a Smaragd nevezetű helyen voltunk,ahol vegyesen jó zenék mentek…
Én másfél óra alvással működtem, mert ébresztettek az Andiék,hogy korán indulnak haza és el szeretnének köszönni. Kimentem,de éreztem azt az igen szar hangulatot…csak gyorsan legyünk túl rajta. Borul felém a fekete Andi,elpityeregte magát, „ugye Judit nyáron jössz”
”már most hiányzol” és a végére „szeretlek”…na ez nem volt egyszerű-aztán a következő Andi, megölelt …
Balázsnak elintéztem,hogy nyelvileg fejlődjön a barátom, találkoznak majd a csajok vele,ha már nem vagyunk ott akkor is. Ezáltal is szeretnék Balázsnak gratulálni az ÖSD nyelvvizsgájához!! Nagyon ügyes voltál!!

Amikor reggel hazamentünk, taxit fogtunk a főtéren és elbúcsúztunk ideiglenesen Balázstól és Bencétől. Bandi átadta tudományát, hogyan kell tisztességesen csajozni Linzben…mi a különbség az osztrák és a magyar lányok között…én befogtam a fülem :)
Jön még ezután egy otthoni blog és egy legeslegutolsó…
  Képek:






























































Bruckner torta


 















































Bence , Balázs, Bandi



























Bandi, Nico


































Andival



 































Elbúcsúztunk...nyáron folytatás!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr52944672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása