Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Karácsonyi ünnepi vacsora a Salesianumweg első emeleti lakóival...

2008.12.16. 23:36 lejudit

Hétfő:
Tegnap elmentünk a németkurzus után a Pavellal és a német tanárral Herr Rüdigerrel(vagyis már csak Merten koma) sörözni a Bugs nevetű helyre! Minket ért a megtiszteltetés,hogy hivatalosan is egy pofa ser mellett letegeződtünk a Rüdigerrel! :)) Nagyon jó fej egy manus-laza...és ő is ugyanúgy utálja a matekot és a történelmet mint mi -én :) mert Pavel töri szakos,upsz!
Aztán Pavelllal ketten kebabozni mentünk,meg sétáltunk,mert szegény pára velem ünnepelte a szülinapját...jah azt nem is mondtam,ezek a Marketával megnézték a blogot..és látták a bögrét..:( és fene egye meg azt hittem ők nem nézik meg...szinte biztos voltam benne!
Marketa kórházban van,nincs velünk valami nagyon fontos epe műtéte van!
Olyan kedves ír mindig! Meg üzen a Pavellal! :) Szeretem őket!
De a bögre tutti siker lett a Stan figurával...mindig ír,hogy éppen mit ivott belöle és ráírtam ugye ,hogy szaros macska-szuvenírnek :)
Kedd:
Ma belázasodtam,de rendben vagyok...semmi extra! Ma tartottuk a karácsonyi ünneplést a szintünkön akoleszban..sehol máshol nem volt ez megszervezve csak itt! Mindenkinek a neve fennt volt a konyha ajtón és öncélúan választhattál mit vásárolsz az estére..
Én a nevem mellé két óriás baguettet irtam és két doboz ananászt! Valaki a húst,valaki a gyümölcsöt 20 főre el volt osztva!
Karácsonyi zene Wham:Last christmas elhagyhatatlan volt...meg az óó tannenbaum ó tannenbaum...már a kenyekemen jön ki :)
Mindent előkészítettünk,terítés...és 18:00 órakor kezdődött!
Leült mindenki a helyére és svédasztalos megoldással(saláták,szószok..husik..)
Was du willst...amit akarsz!:)
Én mindent raktam...az asztalokon voltak a sütők,mini grill ez az...
Én Lana és a két Andrea között díszelegtem,tök jót dumáltunk...Lana őt még nem ismeritek,az új havercsajom aki szlovén-és azt hiszem ő lesz az új czimborám! Urska a másik szlovén csaj,de ő egy éve él kint! Ő is czimbi,de Lanaval többet találkozok!
Őt szánom Bandinak :))
Aztán van egy otthoni feladatom Csernus tanárnőnek,ki kell töltetnem 25 emberrel kérdőiveket és ezt kell majd összegeznem..és szuper alkalom volt ezt most megtenni! Mindenki nagyon kedves volt kitöltötte..de problémát okozott..sok volt és elgondolkodtató kérdés...:)De élvezték,mondhatni!
Képek!
-Készülődés

Szalonna sütés



























A  teli tányér...



























Andrea tömi a bureszt!




































Husikák süljetek...:))



























Na ő Lana:)




































Jasmin és Bianca- ő mondja mindig,hogy Szia! egészségedre! Magyarországon volt bébiszitter!



























Sarah és Tina a rénszarvasaink...



























Alma puncs....egy csoki katicabogárral amit Melanietól kaptunk...:)




































Ő Eva aki szembe lakik velem... és most tölti mindenki a kérdőívemet!



























A két Andrea ők is szintlakók és velük voltunk az első héten koktélozni az easy barban...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr84827250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása