Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Otthon...a kölkökkel süttürüttü módra :)

2008.12.09. 19:47 lejudit

Ezt a blogot nem mosom le magamról...szombaton bementünk otthon Sziluval,Edittel (körösztszüleim az egyik fele) A Vencelbe retró partira :) höhö én vagy 5ödikes voltam amikor ezek mentek,vagy meg sem születtem és azon nosztalgiáztak milyen öregek-jaj mindjárt megsajnálom őket! :D
Na az elejétől..pénteken sutyiban hazautaztam,anyu nem ismerte meg a hangom,me' úgy köszöntem.. Aztán mondja apunak: "Te Tibi,jött valaki..." háhá na volt nyakbaborulás kis ez kis az :)
Szombaton jöttek Sziluék,Editék a kölkökkel,akik a legkedvesebb unokatesóim. MAtyi és Korni.
Ott is aludtak nálunk-jöttek megmutatni az új verdát,amit vettek :)
Reggel apa bejött a szobámba szombaton megölelgetett,megpuszilgatott-tök jól esett!
Na aztán este elmentünk a kávézóba a helyünkre otthon(Viki,Bambi,Eszti,Peti,Orsi,BAlázs,Niki,Edit,Szilárd) és kicsit iszogattunk..aztán átmentünk a Vencelbe ahol a Gyöngyös úgy fogadott,hogy: "szevasz süttürüttü.blog.hu :)) nagyot nevettem rajta!
Szilárd a hastánctól a szambáig mindent lejtett..mi meg jót kuncogtunk Edittel...aztán fél 3 körül hazamentünk,asszem többet nem megyünk a Vencelbe..amikor hazaértünk a Korni a nagyobbik gyerkőc az ajtóban várta őket :)))
Szeretem őket!! Nagyon! :)
Vasárnap elmentek a fürdőre...kiáztatni magukat..és anyuval mi vigyáztunk a kölkökre!
Ne tudjátok meg mi annyit nevettünk..
Matyi húst kloffolt,panírozott és anyut folyamatosan nevettette-mert a mi családunk nem teljesen normális néha!
Korniról nincs több képem,mert mesét nézett nem programolt velünk :) sajnos :(
Kezd nőiesedni-makacs hát igen! Nők...:D
Vasárnap a keresztlányaimmal voltam este...és a Titi nem tudta,hogy hazamentem-nagyon meglepödött és a nyakamba borult :) A Boni,meg egy 5 perc után felfedezte,hogy létezem.
A hátamon ugráltak, lefáradtam nagyon... :)
Kaptam továbbá egy rajzot,amin én vagyok és Titi és odaírta "szeretlek Juca"
Kívánhatnék többet tőlük?:)
Voltam még Móni anyámnál is,beszéltem Kis Réka szomszédommal is..meg sokmindenkivel...
-Hétfőn fogászat volt...ezt nem mesélem el,legyen elég annyi,hogy 3 injekcióval a számban jobb arcféltekém lecsúszva mint a viziló... de élek..
Pici nénivel töltöttem a hétfőt.... áááá jó volt :D
KÉPEK:
Matyi esti nyúzása...





























Korni:)


























Szilárd... höhöhö-hogy mulatnak a Balatonon?? :))







































































Edit...:) dupla whiskey-vel




































Matyi




































A telefonálás és a sárgarépa... káposzta laza :D:D





































Csak bohóckodik...ilyet is tud!




































...divatbemutató a nyakláncaimmal :)




































Anya és Matyi főz.. meg egymáson nevetnek fél órát...
























































































































































































Csajaim...























Nyúzáson...




































Jó volt na,de vártam,hogy vissza jöhessek... :))

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr45813667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya 2008.12.09. 20:33:42

Hát nem semmi volt ez a hétvége!De nagyon jó volt ilyen meglepiket szeretnék még kapni!
süti beállítások módosítása