Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Bandi kis időre búcsúztató bulija...

2008.12.03. 00:21 lejudit

Még mindig én... :)

Ma megtartottuk Bandi kis buliját,mert csütörtökön megy haza, azok a fránya vizsgái...DE nagyon nagy kalappal neki!!
A konyhában volt a gyülekező: Amélie,Virginie,Iveta,Luci(beteg),Pavel,Marketa,Sam,Lolo,Adrian, Bandi és én...
Mindenki vett valamit-és azt fogyasztgattuk,na meg a pálinka a cseheké,meg a Beherovka(citromos). miam-miam :)
Akkor Sammel tanultam a játékot azt a bizonyos kézjátékot,ami elég nehézke,néha nem vettem észre,hogy nyertem,de már tudom,csak gondba vagyok az angol számokkal,tanulom és néha németül néha angolul karattyoltam :) Jó sokat nevetett Sam rajtam...
Ennek a játéknak a neve:
"szap mm ji szap"






















Amélie,Bandi és Adrian




























A szivapálesz' és a Beherovka-ők is a barátaink...
























Amélie :)))) ganz lustig...


























Pavel és Marketa


























Pavel vicce:
"Mi a különbség egy buzi és egy teáskanna között??"
Kép a válasszal : -SEMMI :))))))))))))))))


































Lolo és Sam / Sam blog címe: http://www.xanga.com/pak_sam 


























Virginie tanulta a kézjátékot

























 

Video -nemzetközileg az "egészségedre"-
avagy Sam megitta első pálinkáját :)


 

A játék lényege:
4 kéz kell hozzá- egy tenyér 5öt ér,két tenyér 10et, 3 tenyér 15 öt és 4 tenyér 20at!
Tegyük fel kezdem én,ha azt mutatom hogy egy tenyér= 5-tel,de ha Sam is egy tenyeret mutat az már 10 és vesztettem,buktam a kört. Ha én két tenyeret 10et mutatok és ö mondjuk 0-át akkor nyertem...Ha kettőt egymás után nyertem akkor van vége egy Rundnak,és két ilyen nyertes rundnAK kell lennie,hogy vége legyen a játéknak. Marha gyorsnak KELLENE lenni,mert kitol veled a másik,figyelned kell a szemét a reakcióit,ő piszkosul értette mit fogok mutatni!! De néha sikerül túljárni az eszén,és örülhetsz a fejednek :)) Kicsit nehézkesen fogtam fel az elején,mert nem tudok angolul sajnos!! De kézzel lábbal ment...megtanultam és élvezem ezt a kis játékot!

 

Video - szap mm ji szap- hamarosan

Egy két kép a tegnapi estéről a legkedvesebb tanárunkkal Herr Rüdigerrel( Rüdiger Merten)


























Rüdiger, Iveta és Luci



























Virginie itatja Bandit...:)































Egy kis gyakorló:: a Két kedvenc kölkünk a suliból- 4. osztály
Enyém a kis bozont Bandié az emós,drogos kiscsávó :)))
 Na de személyiségjogok ez meg az, ez csak poééén!De nem tudjuk még a nevüket! :D
































és a Bozont :)








































C'est fini! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr27800800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása