Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Brigiékkel, Németország, sófürdő,havazás,hegyek...

2008.11.23. 20:13 lejudit

Jaj hol is kezdjem... :)
Ezen a hétvégén Enns-be voltam Brigiéknél. Ott is aludtam. Első este filmet néztünk,meg Brigi vacsit készített,meg sütött... Szuper vol!! Nézzétek meg a 21 című filmet,nagyon jó-nekünk nagyon tetszett!
Ennsben erősen havazott-reggelre meg rendesen bokát takaró hó volt már.
Brigi a filmet természetesen végig dumálta, nagyon vicces egy nőszemély,Sanyival együtt.
Hárman párban aludtunk- tiszteletbeli helyet kaptam a nagyágyon :)
Vasárnap vagyis ma pedig Németországban voltunk egy Rupertus Therme nevezetű fürdőben a hegyeknél... volt rengeteg medence,meg sófürdö,kinti rész havas nyugágyakkal :)
A sófürdőről: ez az épület egy nagyon pofásan kialakított valami volt,ahol a sófürdőzés helye egy barlangocska volt. A vízben kis színes megvilágítás ez az-nagyon jó hangulata volt!
Annyira tömény volt a víz a sótartalomtól,hogy ha hanyatt dőltél,fenn maradtál a víz tetején,ezért úgy tűnt,mintha sok kipurcant emberke úszna a vízen!!
Volt aki igy el is szunyókált a víz tetején... én is kipróbáltam. A falon pedig nyugtató akváriumi tengeri élőlények úszkáltak kivetítve kis andalító zenével!
Volt pezsgőfürdő,meg minden jó dolog... NA és a lényeg a KILÁTÁS az üvegfalak mögött a havas hegyekre láthattál(ha ott lettél volna) :D
NAGYON JÓL éreztem magam köszi Nektek!!
Ja még valami...voltunk ma reggel bolhapiacon is,de annyira nyomorult hideg volt,hogy nem sokáig voltunk!! Hazafelé -6 fokot mutatott a hőmérő!!
Odafelé Ennsben havazott utána Linzben sütött a nap-utána az autópályán havazás..és igy tovább!!

A hely neve: Rupertus Therme  és D-83435 Bad Reichenhall
KÉPEK:Sanyi és Brigi Mordseeben





























PANORÁMA KÉP KATT IDE





































Nagyon örült a fejem... :) hegyek wow végre újra... én szerelmes vagyok a hegyekbe-már rájöttem :D
Fürdő kint:









































Bent




































Döglődő emberek a víz tetején...



























A sófürdőzés...































Falon...









































Azért mindenemet megcsípte a só... minden olyan sóóós volt :))
Én ezt is élveztem :)


























Kintről a bejárat


























És hazafelé....


 

Szólj hozzá!

Címkék: hegyek sófürdő brigiék

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr5784781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása