Ausztria-Linz-Erasmus

Kommentet küldeni,már csak regisztrációval lehetséges! Lucie blog: http://lucieka.blog.cz/ Amélie blog: http://ameliep.unblog.fr/

Utolsó kommentek

Karaoke bár,buli, turi, bütyi bolt, anya szülinap és bütykölés...

2008.11.15. 00:03 lejudit

Szerdán Iveta,Lucie,Virginie,Bandi és én elmentünk a szokásos helyünkre a Herbersteinba,ahol igen csak vén csókák voltak és elég "lapi" volt a hangulat!
Megkérdeztük a pincér leányt,hogy hol van karaoke bár a közelben. Megkaptuk a választ és mentünk is a Roxba. Rox Music Bar -itt vannak a helyről képek-tök jóóó!!
A Virginie már annyira be volt zsongva,hogy ő énekelni akar...és Bandit is rántotta magával! Withney Houstont énekelni-hála égnek nem jött össze! Nem került ez a duett a sorra,mondtam Bandinak ha énekelnek utána ne merjenek az asztalhoz jönni 10 percig-me letagadom,hogy valaha is ismertem:)
Virginie egy vén fickóval egy Britney Spears muzsikot énekelt,féltünk,de nem volt rossz-sőt vicces!!























Ühüm...a két jól itatott Linz reményei leendő sztárjai :))





























Na még ilyen is volt...Christmas atmosphere was clear. (jó a fordító program) ;) köszi























Kb. 2kor vettük haza az irányt...mert fel kell kelni-holnap iskola!A cseh leányok hazamennek,de jönnek vissza.
Csütörtökről ennyit-nehéz volt felkelni-Bandi szokott ilyet is... Itt Miklósunkra hasonlít(dec.6.)

   Megbeszéltük,hogy pénteken elmegyünk turizni,meg sétálni...
Egy popónyi szünet nekem... :)
(hu de klassz most szól a buli muzsikám a Petőfin-Kispál:Ha az életben.. bocs most nem írok)
Na, szóval elindultunk 2kor turkázni én semmi cuccot nem találtam magamnak.de Bandi egy sportzakót meg fasza Winnie the Pooh-s nyakkendőt meg kalapot meg inget...-
Lássatok...






































Mi meg itt adtuk a parancsokat... :))) das war so lustig!!


























Azé' Bandi is élvezte ám...ne tessék sajnálni senkinek!!! :))


































A turi után különváltunk,mert BAndi nem akart magának egy unalmas délutánt...
Én közben nagyon megéheztem,rég ettem kebapot és úgy döntöttem veszek.
Íme éhezzetek:
























...és már a bütyiboltban! :) Viki neked,mert te értékeled ezt :D hja és 3 órát töltöttünk a bütyiben :D:D


























Tálkától-tálkáig mentem-de még mindig vannak megismételendő helyek,zeg-zugok!! ;)




















































A bolondok meg nem vesznek el...:)


































A vásárolt alkatrészeim...


























És ami lett belőlük...rögtön nekiláttam...nem hagytam ki egyet sem!! :)





























(akit nem érdekli,lapozzon...) ;)
A bolond Virginie,annyit beválogatott a boltban a kis edényébe,hogy 35 euro lett belőle-aztán benyögte annyi nincs nála...volt nála,csak na azé' az sok!!
Aztán az eladók egyesével bogyónként, válogatták,mi nem kell neki:)
Hihetetlen ez a nőszemély...ez egy vicc!
De azért ez lett az ő műve,szerintem szép...rajta jól áll!!
Egész este nálam dolgozgattunk :D Rá is ragad a mánia...

























és ezt a képet magamért,mert ez lett a hátterem, nagyon tetszik,nem tudom miért?! Egyszerűen klassz!!































Ez az én kunsztom... nekem tetszik :))












Hazaértünk fél 6 körül...
Virginie betelepedett a szobámba :) Én nagyon örülök neki, jó igy együtt programolni!
Szóval tanúja volt annak is amikor Szabolccsal főpróbát tartottunk szkájpon :)
Még köszöntek is egymásnak,hú micsoda hírek...aztamindenit!:)
Anya is beszélt Virginievel-mondta neki,hogy Jó napot! (gyors kérdezte tőlem: "Was ist Bonjour auf ungarisch??" :D:D
NA és Szabolccsal szerveztünk jó anyukánk szülcsinapcsiját :) Jól sikerült!
Egy virágocskát rendeltünk neki,amit Eszti-Peti nagyon köszi,hogy kidobtatok neki:)) És ebben az időben Szabolcs szervezte a szkájpot és konferencia beszélgetéssel,tudtunk beszélni 3an! Kisebb nagyobb szünetekkel ugye...(hála a netnek)
Hangján(mármint anyuén) némi meglepettséget éreztünk...tök jó érzés volt! Még este, ma percenként írogatott anya...hogy ő mennyire örül Szabolcsnak,meg nekem!
Na,DE a lényeg anyu egy boszorkány-álmodott előző este,hogy virágküldő szolgálat visz neki egy rózsát,de ahogy telt az idő el is felejtette...és a fenébe,Szabolcs eljátszott a gondolattal,hogy igy álmodná meg az ötös lottó számait :D Ez is kicsit sokkolta anyukánkat!! :D:D ej de jót nevettem...
Íme a virággggya :




















































Livi neked is köszönet,meg anyudnak,aki megcsinálta!!! :))
Hát így volt ez a pár nap...
ááá nem...kihagytam a textilt!!
Szóval, 4 óra volt egybe tartva,mert jövö héten nem lesz a 3. és 5. szemeszteres gyakorlat miatt!!
De varrtam masinával is,kézzel is tiszta pörfekt leszek!!
Egészen megdicsértek,hogy varrok géppel! DE azt kampóztam először ülök a gép előtt..had' magyarázzák csak el hogyan kell tekerni,huzni,tolni jobbra-balra! :) Nem árt ha felfrissitem,milyen gáz már ha azt mondom,tudok és mégsem tudok valamit...ez volt a tutti :D Profitálok,abból is ha hülyének néznek... :) Nagy kaland!
A pólómon annyi változás történt,hogy fehér matt flittereket varrtam rá,meg átlátszót amit hangsúlyossá akartam tenni kiemelte! Nekem tetszik, a csoporttársaimnak is! :) Tudjátok milyen jó érzés utána...ha valami elkészül??! hmm.. szeretem ezt a pillanatot!





























Nem nagyon tudom lefényképezni,hogy lehessen jól látni...de majd élőben talán!!

HOLNAP VAgyis most van nálam éjfél...ma érkezik Szincsi(Eszti a tisztességes neve) Bécsből,ő ott Erasmusos! Itt lesz hétfőig!! NAgyon örülök neki,hogy meglátogat!!:)
Tervben van egy mászkás valamilyen délután,este retro buli a Rox karaoke bárunkba,aztán majd adja magát a többi..."Mindig a spontán bulik a legjobbak."

Remélem eleget írtam,én úgy érzem! Köszönöm az üzeneteket...
Bis dann!!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutturuttu.blog.hu/api/trackback/id/tr27769717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása